Familie reis door amerika - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Familie reis door amerika - Reisverslag uit Smilde, Nederland van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Familie reis door amerika

Door: Jesca

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2017 | Nederland, Smilde

Even checken of dit allemaal werkt.
Laten jullie even weten of de mail goed binnen komt.

Groetjes Jesca

  • 18 Juli 2017 - 23:12

    Riëtte :

    Ja hoor ik heb een mailtje ontvangen. Ik wens jullie een hele mooie reis toe, heel veel nieuwe indrukken en belevenissen!

    Groetjes en dikke tuut

  • 19 Juli 2017 - 09:17

    Corrie:

    Hoi ja hoor ik heb ook de mail ontvangen
    ook wij wensen jullie een geweldige mooie fantastische reis toe !!!
    heel veel plezier met elkaar !!!

    groetjes

  • 19 Juli 2017 - 15:15

    Majo:

    ik reageer nog een keer.

  • 19 Juli 2017 - 19:23

    Angeliwue:

    Hele fijne vakantie. Ik kijk uit naar jullie avonturen.

    Veilige vlucht morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Smilde

Familie

Rond reis door America.

Actief sinds 17 Juli 2017
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 13137

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 26 Augustus 2017

Familie reis door amerika

Landen bezocht: