Dag 4 zondag 23 juli 2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 4 zondag 23 juli 2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 4 zondag 23 juli 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

Onze laatste uurtjes in New York. Vanavond gaan we verder naar Las Vegas. We besluiten om gewoon de dag laten te komen zoals hij komt en in de buurt te blijven van het hotel. Het weer is inderdaad omgeslagen, niet meer zonnig en het dreigt te gaan regen. We hadden een M en Ms winkel gespot daar maar even in echt leuk om te zien. Natuurlijk niets gekocht. 250 gram 10 dollar word me echt te gek. We tellen ongeveer 10% minder dus 10 dollar is 9 euro.
We gaan een taartje eten. Ook weer belevenis op zich. Voordat we uitgelegd hadden wat we wilden. Uiteindelijk mochten we het aanwijzen. Prima 2 stukjes besteld. Wat waren we blij met maar twee stukje, wat was dat machtig en zwaar dus deze krijgen we met zijn viertjes al niet op.
Inmiddels was het echt gaan regen dus terug naar het hotel en daar nog rustig gezeten.
Weer met de metro naar het vliegveld. Nu dacht altijd dat ik best redelijk engels kon. Maar valt me eigenlijk best tegen. Er werd steeds wel wat om geroepen maar wat geen idee. We kwamen er achter dat de metro lijn waar we met mee moesten er een heel stuk uit lag. Gelukkig vroeg Thomas aan een mevrouw hoe dit nu zat. Zij nam ons onder haar vleugels en en wist precies te vertellen dat we uit de metro moesten en daarna met bussen naar het betreffende station gebracht werden.
De vlucht had wat vertraging maar verliep voor de rest prima. Was super mooi om te zien hoe je in Las Vegas aankomt wat een lichtjes.
Met de taxi naar het hotel en lekker slapen. Gelukkig hebben we weer tijdsverschil met New York en is het hier weer 3 uur later wel lekker we komen om 01.00 in ons hotel anders was het al 04.00 uur geweest.
Wel grappig hotel heeeeeeel groot maar wel gedateerd.