Dag 17 5 augustus 2017 - Reisverslag uit Alate, Nigeria van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 17 5 augustus 2017 - Reisverslag uit Alate, Nigeria van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 17 5 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2017 | Nigeria, Alate

Dag 17 zaterdag 5 augustus 2017 Zoals we al zeiden is het vandaag een lange reis dag dus een beetje op tijd ons bedje uit. Eerst maar even een ontbijtje buiten. Helaas het begint te regen, dus maar picknicken in de camper. Wat hebben we weer geluk gehad dat het gisteren wel droog was, op enkele spatters na. De reis verloopt prima wel saai eigenlijk. Het landschap veranderd al snel van mooi groen in woestijnachtige landschap. Wel probeer ik steeds foto's te schieten van vrachtauto's, wat een enorme exemplaren niet normaal. De ene is nog mooier en groter dan de andere. We gaan richting Barstow van lit daar willen we verder omhoog richt het Sequoia park. Dat in een stuk rijden is echt te ver. We besluiten en om in Barstow te blijven. Alles staat hier eigenlijk in. het teken van de route 66. Alleen de route zelf zien we erg weinig van gezien, deze is vrijwel in zijn geheel gesloten. En blijft alleen in leven voor de toeristen Deze camping hadden we niet besproken maar was prima. Een leuk zwembad mooie plaatsen en jawel internet. Niet dat we er iets mee konden dus s'avonds maar even naar de walmart om deze verslagen weg te sturen. Anders missen jullie ons nog zou toch jammer zijn. En naar de Walmart waren we vanmiddag al even geweest. En deze is nog veeeeel grotere als de andere heel vervelend he. Het zwembad is heerlijk ik zou niet weten hoe heet het hier wel niet is, de zon brand gewoon op je huid. Morgen nog een heel stuk maar niet zover meer als vandaag.

• 07 Augustus 2017 - 08:05

Majo Peters:

hoi Lieverd waarom zitten jullie nu in Nigeria? Wel erg ver gereden?
    kus

• 07 Augustus 2017 - 11:52

Wilma Fontaine:

Hoi zus, mooie verslagen hoor. kan ze thuis pas echt goed lezen.
    Heerlijk he zo'n camper waar alles gewoon kan blijven liggen, je alles bij je heb en door een groot land trekt. Het is ons heel goed bevallen, je eigen huis bij je.
    liefs.