Dag 23 Vrijdag 11 augustus - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 23 Vrijdag 11 augustus - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 23 Vrijdag 11 augustus

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Monterey

Dag 23 Vrijdag 11 augustus 2017

We gaan vandaag San Fransisco weer verlaten. Voor de stad zelf hadden we best wel willen blijven. Maar voor de camping en voor het weer echt niet. Is ook wel bijzonder om even te vertellen de camping las direct aan de zee. Ja lekker he. Nee je kon er niet bij er stonden. Zeer grote hekken voor we stonden op een clif en deze is erg aan het afbrokkelen.
We vragen of we de hw 1 kunnen berijden omdat deze een stuk in de zee gevallen zou zijn. Ze kunnen er geen antwoord opgeven en we gokken het erop dat het kan.
We gaan Monterry een bezoekje brengen. We verdwalen deze keer niet, anders zou het ook saai worden. De camping Moss Landing heeft een plaatsje voor ons geresveerd. Onderweg in santa Cruz doen we even boodschappen. Zelden zo'n mooie supermarkt gezien, echt super netjes. Ja en we hebben trek dus helemaal verkeerd. Santa Cruz bezoeken we voor de rest niet, is wel jammer. Maar we zijn er bijna en we willen vanmiddag ook wel een beetje rust. Onderweg komen we nog een vuurtoren tegen. Laurens en ik stappen even uit om een kleine wandeling te maken langs het strand op.
We komen bij de camping aan. Ik had het heel toeristisch verwacht. Maar niets was minder waar. Uit gestorven was het ook niet te noemen. En de camping was niet als de vorige een grote betonnen plaat, oke deze had hier en dan wel een plantje staan.
Maar de mannen horen zeeleeuwen. En ik wil ze zien, dus hup in de benen ze kunnen niet ver zijn. En inderdaad de camping verlaten en we zien ze al. Zo leuk. De rest van de dag verloopt een beetje saai. Maar wel lekker, met veel lekkers van die mooie supermarkt. En zeer waardeloos internet.