Dag 27 Dinsdag 15 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 27 Dinsdag 15 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 27 Dinsdag 15 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag moeten we de camper inleveren. Dus op tijd ons bed uit. Eerst maar de koffers pakken camper schoonmaken en ontbijten. We melden ons af op de camping en gaan ons laatste ritje maken. Laatste keer tanken en ook de gas tank laten we nog even bijvullen. We komen bij de verhuur aan. Pakken onze spullen eruit melden ons af. We kijken onze ogen uit dat er mensen zijn die wel heel veel over hebben van de spullen die ze gekocht hadden. Je kon namelijk spullen die jij zelf niet mee kon nemen daar achterlaten en wie weet heeft een volgende huurder er weer geluk mee. Wel mooi dat zo kon. Zelf hadden wij de spullen al op de camping achter gelaten. Was wel grappig we mochten 3000 Miles rijden met de camper (je koopt van die pakketten daarvoor) en we waren er net over heen. 13 Miles dus een klein beetje bij betalen. Wel goed gegokt vonden wij zelf.
Op naar Laurens zijn Highligt van de vakantie de Iowa battetship. Ik twijfel of ik wel mee zal gaan, weet dat ik er niets aan vind namelijk en de entree liegt er ook niet om wat je moet betalen, maar ik ga mee. Inderdaad ik vond er niet veel aan maar Laurens en Louis vonden het wel interessant. Thomas vond het ook minder maar oke.
Dat vergeet ik dus nog te vertellen. We hebben dus inmiddels nu een huur auto op gehaald. Gaat echt super. Je komt er aan meld je aan. Dan zeggen ze in die rij mag je een auto uitzoeken. Komen we er aan staan er twee van die Amerikaanse bakken. Ik zeg tegen thomas kies jij maar uit. Die ogen van hem toen. Maar hij heeft pech het word niet zijn keus de koffers passen niet. Je stapt in, met het weg rijden word de auto met jouw papieren gescand en gaan met de Chevrolet Impala. Met nog geen 6000 op de teller.
De jongens mogen er beiden van ons nog even op de parkeer plaats rijden. En we gaan naar San Diego. De TomTom in gesteld (deze keer wel van Marjan). We vinden het eigenlijk direct.
We komen aan bij het hotel. Vragen waar de auto te parkeren. Ja dat is dus niet gratis, valt ons even tegen oke. Dan komen we op de kamer bedden te weinig, oke weer naar beneden. Ja dat was even verkeerd gegaan. Stond verkeerd in de papieren. Nee dat stond goed in de papieren, maar hun hadden niet goed gelezen. Een bed word er op de kamer bijgezet en een kan er slapen op de vensterbank. Gelukkig zijn die breed en zacht dus oke. We moeten wachten. Thomas probeert internet te fiksen, lukt niet allen in de lobby. Je begrijpt lange dag moe en honger. Geen beste combinatie. Maar oke we gaan weer naar beneden en zeggen dat ze op onze kamer mogen om de bedden in orde te maken als we er niet zijn en dat we gaan eten.
We vinden een super leuk restaurants en eten is er heerlijk. Wel even domper als je de rekening krijgt. Door allerlei toeslagen en belasting word het eten weer erg duur. We wennen er ook niet aan. Toch nog maar even een klein toetje halen ik had iets bijzonders gezien. Geloof me bijzonder was het en vooral ook de prijs $11 voor slechts 1 toetje die we delen met zijn vieren.
Terug naar het hotel louis en de jongens gaan naar de lobby voor internet en ik ga slapen.

• 17 Augustus 2017 - 20:37

Marjan:

Natuurlijk brengt onze Tommie jullie direct op de juiste plek. Wat had je dan verwacht.......