Dag 30 Vrijdag 18 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 30 Vrijdag 18 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 30 Vrijdag 18 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

We staan vroeg op en gaan toch eerst even ontbijten in het hotel. Stelt niets voor maar je mocht wel zelf verse wafels bakken.
Het blijkt dat we heel dicht bij het verhuurstation zitten, dat is dan mooi meegenomen. We leveren de auto in, de verhuur brengt ons met een schuttel bus naar het vliegveld, ik zeg weer super geregeld. We checken weer in en dan begint het wachten weer. We kopen een keer broodje lezen wat en voordat je het weet mogen we weer aan boord.
De vlucht verloopt soepel. Tussen de landing en met de auto weg rijden zit een uur, dat gaat echt super. Wel jammer Louis heeft deze keer gekozen voor de auto. Ik had namelijk een hele mooie GM uit gezocht maar Louis wilde de Nissan Murano. Ook een mooie auto maar geen Amerikaan he.
Onderweg naar het resort toe doen we nog snel even een boodschapje en eten we wat bij de Italiaan. We komen aan bij het resort en ik voel me bijna net als in Dirty Dancing. Echt zo'n kant en klaar resort. Alleen kan Louis niet zo goed dansen hahah.
Maar het ziet er strak uit. Ook het appartement is strak en verzorgd, niets op aan te merken. De jongens vinden het een hele vooruitgang ze hoeven niet meer met ons op een kamer en ze hebben ieder een eigen bed. Louis en ik hebben een kingsize bed. Ook lekker.