Dag 31 Zaterdag 19 augustus 2017 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 31 Zaterdag 19 augustus 2017 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 31 Zaterdag 19 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Clermont

Voor ons doen staan we laat op. Maar dat komt niet door ons maar door het tijdsverschil. Het is namelijk hier weer 3 uur later.
We moeten eerst boodschappen doen even hier kijken en even daar en voordat je het weet is het alweer 4 uur. We gaan lekker zwemmen. Wel flauw er is een super zwem meer. Alleen als je daar wilt zwemmen moet je een zwemvest aan. Nee die hebben we niet bij ons, moet je dus weer huren voor $6,--. Dan het zwembad zelf maar. Ook kun je Jetski huren Thomas wilt dat erg graag. En vraagt wat het kost $ 46,-- per half uur. En er moet iemand mee met een rijbewijs. Na veel wikken en wegen wilt hij gaan doen . Gaat vragen wat hij dan nog meer aan moet vol doen want louis gaat met hem mee. Uiteindelijk zou hij $80,-- moeten betalen met allerlei verzekeringen en brandstof toeslagen. Dat word te gek. We gaan bij het appartement even eten en daarna nog even een ijsje scoren.