Dag 3 zaterdag 22 juli 2017. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 3 zaterdag 22 juli 2017. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 3 zaterdag 22 juli 2017.

Blijf op de hoogte en volg Familie

25 Juli 2017 | Verenigde Staten, New York

Zo het heerlijk engels ontbijtje zit weer achter de knoop. We kunnen weer verder met ons lijstje. Doel 1 van ons is vandaag is Kleinfeld, of te wel "Say yes to the dress".
We waren er gisteren eigenlijk heel dichtbij. Maar we waren moe en 3 kapiteins op een schip werkt niet. Laurens wist de weg wel maar Louis en ik ook, lekkere combi zo.
Maar vandaag zo gevonden. Ook hier was het meer dan ik verwacht had. We mochten naar binnen en we mochten ook foto's maken. Maar het mooiste gedeelte waar de opnames altijd plaats vinden daar mochten we niet naar binnen.
Ook hier is het weer groots en druk. En mooooooi wat een bling bling, de ekster in mij komt helemaal naar boven. En als souvenir tuurlijk foto's maar ook een flesje water.

We hadden gezien dat het weer voor de zondag niet super zou worden. Dus het programma werd een beetje aangepast.
Central Parc is het doel. Daar fietsen gehuurd en lekker rond gecrost. Nou lekker. eerst moest je eens stukje door de stad, doods angsten had ik. Echt iedereen en gaat je links, rechts, voor en achter voorbij. We besluiten om maar naar het parc zelf te lopen.

Het eerste rondje was zo gedaan. Oke ging wel heel snel. Nog maar een rondje en nu het grote rondje. Dat hadden we beter maar niet kunnen doen. Heuvel op en weer af, en zo heet 34 graden ongeveer. Wat was ik blij dat we van de fiets af moesten en de fiets weer in gingen leveren. Maar het was zeker de moeite waard. Terug naar het hotel even op frissen en vanavond terug naar Times Square. Inmiddels al een paar keer geweest. Ook wel omdat vanuit ons hotel een centraal punt is om te vertrekken naar de bezienswaardigheden. Maar ieder keer als we er weer zijn is het ooo en aaa wat mooi en bijzonder.
Vanavond ook wat winkels er bezocht. Niets gekocht a je ziet er gewoon veel te veel en b het is echt super duur.
Zo nu heerlijk moe en voldaan terug naar het hotel.