Dag 13 1 augustus 2017 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 13 1 augustus 2017 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 13 1 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Page

De wekker ging vanmorgen om 6.00 uur voor mij. Ik had namelijk gehoord dat de zonsopkomst hier heel erg mooi moest zijn dus wilde ik dat wel eens zien. Nou inderdaad het was echt de moeite waard. Inmiddels was de rest van de familie ook wakker. Komt mooi uit ontbijten en we gaan weer met de banaan. Op richting Lake Powel. Is wel grappig, ik wist dat we er heen zouden gaan. Maar in het begin van de reis zag ik het al staan. Ja blijkt het een super groot meer te zijn, dus staat het wat vaker aangegeven. Nu verliep de reis zo goed dat we besloten eerst boodschappen te doen, te tanken en daarna naar Horseshoe blend te gaan. Bij het tanken had de mevrouw ook verteld dat het maar en klein stukje rijden was, de camper prima te parkeren en je hoefde maar een halve Mile te lopen. Ja ze was even vergeten te vertellen dat je een hele berg zand over moest. En dat terwijl het hier "maar" 36 graden is. Tjee echt wat vond ik dat zwaar. En vele mensen met mij.
Nu maar gauw naar de camper. Wat een heerlijkheid is dat zeg gewoon een gevulde koelkast met vriezer met waterijsjes erin. En AIRCO.... We reizen weer verder komen terecht in het park de Clen Canyon. Ook weer prachtig natuurlijk. En ja het is een keer water wat we zien....wel weer met bergen dat dan wel weer. Maar het is weer anders en echt zo mooi weer. Gelukkig hadden we de Wahweap Lake Powel resort & marinas camping geboekt want dit is de eerst camping die vol is, en hier zijn de camping niet dicht bezaaid.
Daar even bijkomen van de dag, eten koken. En ja het is nog steeds heet dus even lekker naar het meer genieten van de prachtige zonsondergang en het heerlijk zwemwater. We sluiten de avond af met een filmpje bij de camper.

Tags: Lake Powell