Dag 21 woensdag 9 augustus 2017 - Reisverslag uit Battle Mountain, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 21 woensdag 9 augustus 2017 - Reisverslag uit Battle Mountain, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 21 woensdag 9 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Battle Mountain

Vandaag gaan we dus richting SAN Fransisco. De reis verloopt in principe prima. Het is ongeveer 265 Miles wat we moeten rijden. En dan rijd je tegen de stad aan. En direct is het gedaan met het relax rijden. We moesten door tol poortjes heen. Nu waren dat al 12 rijen en nog duurde dat ruim een half uur voordat je door de tol heen was. Maar oke we rijden verder de stad in. Helaas waren we vergeten het mooie weer mee te nemen en was het een triest en miezerig weer. Want de skyline van SAN Fransisco is ook echt wel mooi. Vooral de huizen zijn in allerlei pastel kleuren geverfd.
Ook de Garmin word op het adres gezet van de camping. Dat ging dus mis. Wat ik zet de Garmin op SAN Fransisco recreation. Maar. het moest zijn' SAN Fransisco RV recreation. Klein verschilletje wat toch even tijd en stres koste, dwars door de stad. We besluiten te plekken dat we morgen echt met het openbaar vervoer de stad ingaan.
We komen op de camping aan. Was echt luxe de camping past zich helemaal aan op de weer situatie triest en kil. Ben trouwens wel benieuwd of als het mooi weer is dat de camping dan anders word. Het is gewoon een grote betonnen plaat en daar staan alle maar campers en caravans op. En de ene is nog groter dan de andere echt wat een dingen. We doen onze was en gaan boodschappen doen. Wat een vieze trieste boel is het hier echt niet normaal.
We hadden bedacht dat we vanavond naar een base ball wedstrijd willen gaan. Maar het blijkt dat we aan de verkeerde kant van de stad zitten. En we zijn moe. Ook kunnen we het niet goed vinden of er auberhaupt wel een wedstrijd is.
Dus we zoeken ons bedje op en sluiten de dag weer af.