Dag 32 Zondag 20 augustus 2017 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 32 Zondag 20 augustus 2017 - Reisverslag uit Clermont, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 32 Zondag 20 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Clermont

Vandaag staat eindelijk het winkelen op programma. We hadden het even gegoocheld en gevraagd waar wat leuks zou zijn. Het is in Orlando zelf. Het eerste winkelcentrum stelde niet veel voor. Dus op naar het tweede, echt enorm groot. En heel veel merk winkels en natuurlijk ook super druk. Leuk gewinkeld een truitje voor mij gescoord en schoenen. De mannen vinden het eigenlijk helemaal niets. En voordat we alle winkels gezien hebben besluiten we om terug te gaan. We zijn moe en hebben trek. Eerst maar een ijsje scoren. Overal zien we zijn tickets te koop voor de parken. Ik vind het heel lastig. Er zijn zeker 6 parken die allemaal erg leuk zijn. Ik besluit dat ik naar World Disney wil, heet Magic Kingdom. Of we kaartjes van te voren kopen weten we nog niet. Vind het erg lastig oke het scheelt we aanzienlijk, maar of dat dan veilig is??
Zo even lekker hangen op de bank. Pizza in de oven, blog bij werken en op tijd bedje in. Morgen staat Kennedy space center op programma. Vandaag is mijn verteld dat we zeer waarschijnlijk toch wel de eclips voor 80% kunnen zien. Ik ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clermont

Familie

Rond reis door America.

Actief sinds 17 Juli 2017
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 13243

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 26 Augustus 2017

Familie reis door amerika

Landen bezocht: