Dag 6 Dinsdag 25 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 6 Dinsdag 25 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 6 Dinsdag 25 juli 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze laatste dag Las Vegas alweer. Nou ja een halve dag eigenlijk. Maar eerst een ontbijtje scoren. Dat hadden we in het hotel kunnen doen maar een beetje de kosten in de gaten houden. Dus zijn we naar een tankstation gegaan en daar een paar koffie koeken en wat drinken gekocht.
Na het ontbijt hebben we nog even wat gewinkeld in het hotel zelf. Winkels meer dan genoeg.
Gisteren hebben we Road Bear gebeld hoe laat ze ons zouden komen op halen. Dat deden ze gratis. De tijd die afgesproken is, is tussen 12.30. en 13.00 dus we zorgen dat we op tijd zijn.
Tja en dan gaat het mis. Ze hadden tegen Louis gezegd aan het achter kant van het hotel. Staan ze toch aan de voorkant. Ja het hotel is groot dus hun niet gezien. We besluiten maar te bellen. Ja ze waren er geweest en we moesten maar met de taxi komen. Oke met de taxi er naar toe. Komen we daar vragen we nog waarom ze niet gebeld hadden naar ons, dan waren we echt wel gekomen. We mogen niet mobiel bellen, jaaaaa lekker dan wel een camper verhuren voor ...... maar ff een belletje nee dat is te duur. Nee geld terug krijgen voor de taxi... wel jammer zo'n start.
Maar oke we gaan verder eerst maar een walmart bezoeken. Ooooo wat vind ik dat leuk, echt super. Wat er allemaal verkocht word en zooooo groot. En alle boodschappen worden in zakjes gedaan echt alle. Bij ons tellen ze €0,05 per zakje nou we hadden voor €2,00 zakjes gekregen. Dus voorlopig meer dan genoeg afvalzakken.
Op naar een camping. We hadden voor vandaag geen camping besproken. Dus een camping gevonden. Was wel een mooi systeem als niemand er is. Er hangen enveloppen je pakt er een er staat een nummer op er zitten papieren in met de voorwaarden en de prijzen. Later kwam er toch de eigenaresse vragen of zo ons kon helpen, ze vertelde dat ze eigenlijk. slecht weer hadden. Ik zeg vooral zo houden het is nog steeds rond de 38 graden. Volgende week wordt het warmer.