Dag 7 woensdag 26 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 7 woensdag 26 juli 2017 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 7 woensdag 26 juli 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juli 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas


Dag 7 woensdag 26 juli 2017

Vandaag word onze eerste echte camper dag. We blijken toch wel heel dicht bij de Hooverdam te zitten en besluiten die te gaan bezoeken. Wat we ervan gezien hebben was inderdaad ook groot indrukwekkend. We gaan verder geen tour doen of het museum bezoeken. Ook omdat we vandaag nog wel een eindje moeten rijden. En we hebben dat ook al wel een paar keer in Europa bezocht en het principe blijft het zelfde.
We stellen de TomTom op de camping in die we geboekt hebben. Wat blijkt is het maar 20 Miles. Dat weet ik niet, dus we gaan. Hier gaat wat mis wat blijkt wij moeten in de staat Utah zijn. En we zijn dus nog steeds in de staat Nevada.
Oke opnieuw instellen en gaan met de camper. Het is nu ruim 2 uur dat kan beter kloppen.
Nog even boodschappen en naar de camping. Wat een mega KEURIGE camping met allerlei regeltjes. We komen daar ons aanmelden, niet goeden dag direct heb je geboekt. Ja, oke ik zet mijn bandje op zeg wat ik moet zeggen. Op de wc hangt er een papiertje, er staat daar op als jullie de gebouwen niet schoonhouden komen wij morgen niet schoonmaken. Ik voel me weer helemaal kind. Louis en ik gaan s'avonds nog een kleine wandeling maken. En zien daar een drive in. Niet bijzonder. jawel deze is voor de pinautomaat, grappig.
De camper staat onder de bomen en dat is erg lekker. Want geloof me het is nog steeds erg heet.

  • 29 Juli 2017 - 20:43

    Marjan:

    Hallo vrienden.
    Leuk om zo jullie verhalen te lezen. Jesca er ligt een roeping voor je klaar. Schrijfster worden.
    Mooi dat allesvoorspoedig verloopt. Thomas weer beter?
    Las Vegas vond ik ook erg indrukwekkend.
    Veel plezier nog samen.
    Groetjes Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Familie

Rond reis door America.

Actief sinds 17 Juli 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 13166

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 26 Augustus 2017

Familie reis door amerika

Landen bezocht: