Dag 9 28 juli 2017 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 9 28 juli 2017 - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 9 28 juli 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Panguitch

Vandaag gaan we ongeveer de liefste twee Amerikanen van Amerika verlaten. Echt zo leuk die camping eigenaren.Alle twee het zelfde shirtje aan, zo zoet echt. Samen in golf karretje de camping rond en geloof me je kunt mensen niet blijer maken als deze twee mensen. Lief zwaaien naar iedereen echt, ze kunnen zo mee doen met een of andere zoete reclame film. Maar oke veel meer dan de Bryce Canyon is daar niet te beleven dus maar door naar. Torrey het natuurpark Capitol Reef stond er op het programma. We vroegen of er een shuttel bus was. Maar die lieve camping eigenaresse vertelde dat het park prima te berijden was en dat deze ook niet zo groot was. Dus dat maar gedaan. Tja ook weer mooi natuurlijk. Valt niets over te zeggen.
Rond de lunchtijd waren we daar. En dan is het toch wel heel handig dat je zo camper bij je hebt met kook gelegenheid en al. Echt chill.
Nog een klein beetje rondgewandeld en op tijd weer terug naar de camping. Het weer werd er niet beter op en even lekker bij komen is ook wel lekker we hebben inmiddels al zo veel gezien en gedaan. Dus een beetje ruimte maken op de harde schijf is ook niet verkeerd.
En nu we toch bezig waren met. De harde schijf van ons koppie was het ook wel handig om de harde schijf van de pc een beetje ruimte te maken. We hebben inmiddels al zo'n kleine 1400 foto's geschoten en dat met 4 apparaten. Dus daar kan echt wel het een of ander van verwijderd worden.
Maar je bent altijd bang dat je de mooiste per ongeluk verwijderd.
We hadden bij het inchecken op de camping een papier gekregen om daar eventueel te eten.. Je kon dan kiezen uit diverse maaltijden. Oke leuk doen we. Nou ongeveer de foutste beslissing van de week. Wat was het vies en slecht verzorgd echt niet grappig, maar oke wel even $100 afrekenen, die je van te voren moest betalen. Zo'n bedrag en je eten krijg je op wegwerpborden. Tja het eten eigenlijk ook. Echt bagger.
Nu begrijp ik ook wel waarom je dat van te voren moest betalen, anders betaal je dat echt niet meer.
Hopelijk krijgt er niemand van ons voedselvergiftiging ervan.
Op tijd ons bedje maar weer in.