Dag 10 29 juli 2017 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 10 29 juli 2017 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 10 29 juli 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Moab

Ja hoor zoals verwacht is er toch iemand ziek geworden van het eten Laurens is deze keer het slachtoffer. Bij Thomas duurde het een dagje hopelijk bij Laurens ook snel voorbij. Krampen en diarree. Bah wat sneu voor hem. Maar ja we gaan toch maar op pad. We gaan de Arces met een bezoekje vereren.
TomTom maar weer opdracht gegeven om ons de weg te wijzen en Louis weer achter het stuur. Het is ongeveer 3 uur rijden. Laurens kruipt op de bank in de gordel en kan gelukkig een beetje half zittend half liggend slapen. Ja we hebben een bed maar dat mag niet tijdens het rijden. En wij zijn hele brave Nederlanders he!! Na een uur of twee wordt hij wakker en gelukkig is hij een heel stuk op geknapt.
Deze keer bezoeken we dus eerst het park. Eerst het bezoekers centrum maar bezocht en daarna het park zelf. En geloof het of niet maar het waren weer stenen en rotsen en ook weer anders, ja en........... mooi dus.
Nu eerst maar boodschappen iedere keer weer een feestje, ja voor mij he. De mannen vinden het vreselijk, Maar ze willen wel mee want er is vaak WiFi. Vroeger gingen ze mee voor een ijsje en nu voor wifi.
Nu maar naar de camping die hadden we al gespot dus dat was makkelijk. Slickrock in Moab. En wat blijkt ze hebben hier super WiFi, camping geslaagd. Oja de wc is ook redelijk. Belang van de juiste volgorde he. We hebben eigenlijk alle campings gereserveerd maar dat had eigenlijk niet gehoeven. Maar toch vinden we dat fijn, je hoeft er niet meer over na te denken en de TomTom verteld precies waar je zijn moet.
Zo even lekker eten, ongeveer 100x beter als gister. Na het eten gaan laurens en Thomas even zwemmen. Dit is wel grappig alles in Amerika is zo groot. Behalve de zwembaden tot nu toe echt een mini mini badje. Maar ze vonden het wel leuk ze bleven lang weg tenminste.
Ondertussen kwamen wij in gesprek met een Amerikaan. Was erg leuk hij vertelde over zijn leven en over de buurt. Hij kwam zelf vlakbij Newyork weg en had 3 maanden vakantie en was ook met een hele kleine camper NOT. Complete huizen worden er hier over de weg gesleept.
Hij vertelde ook over een leuk park heel dicht bij de camping was. wat erg mooi zou zijn.
Met de gedachte om deze ook te bezoeken gaan weer lekker slapen

• 02 Augustus 2017 - 19:47

Marjan:

Dus blij met je tom tom?
    Veel plezier nog samen