Dag 12 31 juli - Reisverslag uit Clewiston, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 12 31 juli - Reisverslag uit Clewiston, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 12 31 juli

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Clewiston

Vandaag staat er een tour gepland door de het park de Monument valley gepland. De tour hadden we thuis al geboekt. We moesten om 7.45 uur ons melden. Ja best vroeg maar voor mij maakt het niet zoveel uit want ik ben toch steeds achterlijk vroeg wakker. We werden op gehaald door een pick-up met bankjes achter op en we gingen op weg. Als eerst stop stopte we bij een hutje in de vorm van een iglo. Hij was gemaakt door houten balken die over elkaar heen worden gelegd zonder verbindings materiaal, zoals spijkers. En later werd er een aarde laag met water erover heen gesmeerd. Doordat het daar zo heet kan worden bakt het zelf wel hard. Hierin zat een indianen vrouwtje die wat liet zien wat de de normale bezigheden vroeger waren voor de vrouw. Wel grappig eigenlijk. Maar ze zat er echt alleen voor de toeristen. Later gingen we dieper het park in. De wegen die we bereden waren echt niet te begaan geweest voor de camper. Zo kwamen op diverse mooie uitzichtpunten en daar konden daar uit stappen en foto's maken. Op verschillende van deze punten was er een klein braderietje wel grappig. Ook stond er op een afstand een indiaan met een paar. Zeer pittoresk echt. Maar aan het begin van het pad richting hem stond er wel of je even een donatie voor hem en zijn paard wilde doen. Nee echt niet toeristisch duuuuh wel dus. Maar eerlijk is eerlijk wel mooi. Later was er in een koepel die in een berg was. Daar begon een man te zingen en toen hij op hield begon er een andere man fluit te spelen. Echt dat geluid zo mooi zo indrukwekkend. Iedereen was stil niemand verzette zich nog maar een stap. Nog wat mooie punten bekeken en weer terug naar de camping. S'middags heerlijk gezwommen in het mega grote binnen bad NOT echt blijft grappig. En heerlijk gaan slapen met alle mooie indrukken van die dag.