Dag 14 woensdag 2 augustus 2017 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 14 woensdag 2 augustus 2017 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 14 woensdag 2 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

02 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Page

Vandaag staat de antilope canyon op het programma, lk had gehoord dat die mooi was. Als je die wilde bezoeken moest je dat wel van je voren boeken. Oke dus eind mei wilde ik die gaan boeken was er al veel vol geboekt. Zeker als je rond het tijdstip van 12.00 uur wilde. Want dan is de lichtval het mooiste. Maar vol en vol dus heel veel mensen willen deze excursie, Gelukkig toch nog wat gevonden op het tijdstip dat we graag wilde. Maar ben wel super benieuwd hoe dit allemaal gaat. De excursie zou om 13.00 starten dus de ochtend lag nog geheel open voor ons open. Op de weg naar de camping toe hadden we een stuwdam gezien. Dus daar maar heen. Eerst het bezoekers centrum bezocht. Wel de rondtoer doen of niet. Twijfels alom, ook wel omdat we een heel stuk niet konden bezoeken wegens werkzaamhed Maar oke we doen het toch. Wat een shot in de roos. Erg indrukwekkend en we hadden geluk het was maar een klein groepje en onze gids was vol overgave zoals hij vertelde over de dam. Nu toch maar op zoek naar de plek waar onze geplande trip zou beginnen. Die was snel gevonden, ons aangemeld en nu mag wachten. Ik wilde nog wel even wat gaan winkelen, Louis wil even een dutje doen in de camper dus ik besluit om alleen te gaan. De jongens willen wel mee. Er stond een coca cola truck. Foto's maken natuurlijk. De chauffeur was er ook nog dus even gevraagd of thomas erin mocht. Kijk helemaal leuk. Nou maar snel terug naar de camper. Louis was inmiddels ook weer wakker en stond al op ons te wachten. Er waren inmiddels al vele mensen bij gekomen. En om ons tijd wat te doden, werd er
voor ons een dans en muziek opgevoerd (natuurlijk ook wel voor de fooien). Maar echt super leuk om te zien, wat die jongen allemaal kon met hoepels echt leuk om te zien. inmiddels was het tid om ingedeeld te worden. We gingen met pick-upsie werd ingedeeld en de chauffeur was ook ougids en je moest dicht bij hem blijven. De weg ernaar toe was best een spektakel hobbels en stof en niet te zuinig, maar ook wel grappig. We kwamen daar aan met 4 andere groepjes van dezelfde firma En ik denk dat er ongeveer 20 trucks stonden, ook van diverse andere firma's, Je ging een kloof in. En ja magisch hoe mooi het was. Je werd er weleen beetie in gedreven als vee. Maar ja de kloof is natuurlijk ook niet breder en het waren echt heel maar dan ook heel veel mensen. We troffen het met onze gids hij vertelde over de grat, echt heel liefde vol, ook vertelde hijhoe je het beste foto's kon maken. En wilde ook wel met jouw toestel foto's maken. Ook van ons heeft hij super foto's gemaakt echt heel blij mee. Hij wist precies hoe je de camera moest houden voor de mooiste foto's, Nu maar terug naar de camping stof en zweet afspoelen. We hadden gezien dat er een zwembad zou zijn. Wij zoeken ja bij het hotel maar ja we zijn met een camper en oben geen kaartje. Dan maar naar het meer Ook heerlijk, maar wat waaide het enorm hard Na het zwemmen even douchen en daarna direct de was maar doen. Nou dat was een dingetje. 6 wasmachines op ik weet niet op hoeveel gasten, en dan ook nog drie ervan stuk. En druk dat het was. Maar wat blijkt, toen wij dus bi het meer waren waaide het heel hard en dat kwam omdat erboven de antilope canyon dus noodweer was uit gebroken. Slechts een klein uurtje nadat wi er waren geweest. De mensen die er toen waren moesten er met grote haast uit en waren mega vies geworden. Later kreeg ik ook een melding op mijn telefoon dat er zoveel water was gevallen en dat de canyon
een paar dagen gesloten zo blijven. Wat hadden we geluk dat wij er net daarvoor geweest waren. Anders een dure excursie geboekt en je ziet en niets van. Inmiddels was de dag weer te einde en eten koken en op tijd ons bedje weer opzoeken.

• 09 Augustus 2017 - 09:32

Astrid:

Dag allemaal
    Leuk om jullie verhalen te lezen
    Wel weer een gelukje dat jullie net op tijd waren voor jullie excursie
    Nog heel veel plezier gewenst met jullie reis vanuit Smilde

De boermaatjes