Dag 20 dinsdag 8 augustus 2017 - Reisverslag uit Big Oak Flat, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 20 dinsdag 8 augustus 2017 - Reisverslag uit Big Oak Flat, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 20 dinsdag 8 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Big Oak Flat

Vandaag slapen we uit, tenminste de jongens. Louis en ik zijn vroeg en ik besluit om even aan het dagboek te gaan werken. Inmiddels begint het bij mij toch te kriebelen en wil toch wel erg graag dieper het park in. Dus de jongens het bed uit en ontbijten en toch maar op pad.
Richting het visitor centrum. Je kon echt merken dat het voor ons doen eigenlijk al best wel laat was echt super druk overal. En dan is een camper niet zomaar geparkeerd. Maar gelukkig we vonden een plaatsje. Even bij een soort hotel geïnformeerd hoe het werkt. Ook hier waren shuttlebussen, echt dat doen de Amerikanen echt goed. Zo strak geregeld. Als eerste kwamen we bij de grootste waterval van Yosemite park. Echt weer zo mooi, eigenlijk onbeschrijfelijk. Laurens en Thomas gaan heerlijk aan het klauteren over de stenen die rond en in het water staan. En wij staan doodsangsten uit en maken foto's. Later toch een stuk gewandeld wat gegeten. En heerlijk een poosje aan het water gezeten. Zo nog een stukje gewandeld. Toch even een wandeling van 10 km weg gestapt. Terug naar de camping. We waren erg bang dat het een super lange toch zou worden maar dat viel erg mee gezien we precies aan de goede kant van het park zaten.
Er worden op deze camping diverse dingen omtrent de natuur georganiseerd. Vanmorgen zeiden we dat we mee zouden gaan met een sterren tocht. Maar we zijn moe en voldaan en morgen willen we weer op tijd gaan rijden. En als het lukt en basebal wedstrijd bij wonen. Dus we are going to SAN Francisco.

Tags: Yosemite