Dag 24 zaterdag 12 augustus 2017 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 24 zaterdag 12 augustus 2017 - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 24 zaterdag 12 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Monterey



Vandaag staat DE higlight van Louis op het programma. Walvissen spotten. We moeten om 9.30 uur bij de boot zijn. Het is denk ik 300 meter van de camper vandaan dus lopen. We komen daar en de zeemeeuwen en de zeeleeuwen zijn er ook weer wat een geluid. Oke een dame van de boot komt kijken of iedereen er is. En verteld wat de bedoeling is. Ook verteld zij over wat te doen bij zeeziekte. En vraagt of iemand er iets tegen wilt. Het zijn druppeltjes mentol olie lijkt het wel die je dan achter je oor moet smeren. Thomas en ik nemen de proef op de som je weet het maar nooit he.
Louis zit ergens achter in de boot, de jongens en ik staan voor op de boeg. Er stond in de bevestigingsmail. Dat je aan moest kleden als de winter. Nou dat hadden we gedaan en maar goed ook want het was serieus koud te noemen. We varen een tijdje en zien heel veel zeeleeuwen echt mega veel. En later ook walvissen, super gaaf. Louis is nog steeds is louis achter op de boot. Ik ga naar hem toe. En dan slaat bij mij het beroerd voelen toe. De rest van de boot tocht ben ik alleen maar bezig geweest om te overleven. Ik hoefde niet te braken. Maar ik was alleen nog maar een heel klein blauw (mijn jas is blauw) vogeltje. Toch al met al hebben we ervan genoten en was het een enorme ervaring.
Eerst maar terug naar de camper al onze lagen kleding uit getrokken want de zon was heerlijk. aan het schijnen.
Daarna zijn we naar een visrestauriant geweest. Zo druk echt niet normaal. We stonden buiten te wachten voor een plaatsje. Maar er werd super hard gewerkt en ook wij konden al snel aan tafel.
Even lekker naar het strand. Laurens gaat de zee in, heel dapper. Mijn grote teen vond het al te koud laat staan hoe de rest van mijn lijf er op reageert. Laurens wilt graag op het strand, Thomas wilt naar de WiFi boom, Louis en ik gaan even de was doen. Thomas heeft uitgevonden dat als je bij een bepaalde boom voor op de camping bent je toch internet hebt, hij is blij.
Ik ga even later weer naar strand naar Laurens toe.
Later gaan we nog een keer met zijn viertjes om. de zonsondergang te zien. En daarna weer lekker ons bedje in.

P.s Sorry voor alle spel fouten e.d. Alles moet snel geplaatst worden want ik zit hier bij de Mek drek (of te wel mac donalds). Ook op de camping is los angels is het internet BAGGER.

  • 14 Augustus 2017 - 21:04

    Marjan:

    He hallo familie.


    Even een paar dagen gelezen. Tjonge jullie maken heel wat mee. Je hebt straks gewoon een boek vol geschreven..
    Leuk hoor en dan straks de foto s er tussen plakken.
    Echt een mooi herrinneringsboek heb je dan.
    Fijne tijd nog samen
    Groetjes Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monterey

Familie

Rond reis door America.

Actief sinds 17 Juli 2017
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 13138

Voorgaande reizen:

20 Juli 2017 - 26 Augustus 2017

Familie reis door amerika

Landen bezocht: