Dag 25 Zondag 13 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 25 Zondag 13 augustus 2017 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 25 Zondag 13 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag is het weer een reisdag. We hadden ons thuis een beetje verkeken en is de afstand die we af moeten leggen verder dan we dachten. We gaan van Montery naar Los Angels. We gaan naar Balboa RV Park. De reis verloopt voor de rest prima. Eigenlijk is hij een beetje saai te noemen over de snelweg.
Maar er gebeurd een wonder we vinden de camping in een keer. Jawel, alleen we rijden er nu weer voorbij. Hahaha de familie maassen in de bocht, dus even een stukje terug. We installeren onszelf. En dat is zo chil met een camper. Stoelen uitklappen en klaar.I LOVE IT.
De camping is zo leuk. Oke het is dan wel weer een grote betonnen plaat. Maar hij is verdeeld in straatjes en ieder straatje heeft een film thema. Er staan mega mooi schilderingen op de schuttingen die over al staan. Echt heel leuk gedaan.
Voor de rest van de dag chillen we alleen maar even en lekker ons bedje in.