Dag 28 Woensdag 16 augustus 2017 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 28 Woensdag 16 augustus 2017 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 28 Woensdag 16 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

16 Augustus 2017 | Verenigde Staten, San Diego

Weer een nachtje in Amerika geslapen. Het blijft toch een beetje vreemd gevoel. We staan op en besluiten om te ontbijten in het hotel. Ziet er niet super uit maar ja je moet wat he. Er zit in dit hotel geen standaard ontbijt bij. Maar we weten ook niet waar we wel zo snel kunnen ontbijten. We hadden trouwens eerst lekker uit geslapen trouwens want we hadden gehoord dat alles hier eigenlijk te lopen is. Dat is ook wel een keer lekker. Dan ben niet veel reistijd kwijt. We gaan richting de haven, lekker naar het strand. Daar hebben we eigenlijk geen plannen en laten het op ons afkomen. Alleen weet Laurens dat daar de. Midway ligt. Dat is een groot vliegdekschip. Hij wilt hem graag bezoeken. Zelf heb ik daar geen zin in eigenlijk. Dus louis gaat met Laurens mee en thomas gaat met mij wandelen langs de kust.
Achteraf hadden we beter de Iowa kunnen laten liggen gisteren en vandaag met zijn alllen naar de Midway. Dit schip schijnt wel 10x mooier te zijn. Maar ja achteraf heeft iedereen gelijk. Thomas en ik hebben ook heerlijk gewandeld. Een poos lekker aan het water gezeten.
Tegen de middag waren we weer bij elkaar en zijn we terug gegaan naar het hotel om met de auto naar het park te gaan. Prachtige gebouwen daar gezien en hele bijzondere planten.
We lopen daar een poosje rond en maken een tig tal foto's. De dag sluiten we af bij een chinees hier in de buurt. En we gaan terug nar de kamer waar de mannen een film kijken. Ik de foto's weg werk (mijn telefoon is weer vol). En even dit dagboek weer bij werk. We gaan op tijd weer naar bed. Morgen gaan we weer naar Los Angels voor onze laatste nacht in west Amerika.

Tags: Midway