Dag 34 Dinsdag 22 augustus 2017 - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu Dag 34 Dinsdag 22 augustus 2017 - Reisverslag uit Cocoa Beach, Verenigde Staten van Familie Maassen - WaarBenJij.nu

Dag 34 Dinsdag 22 augustus 2017

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Cocoa Beach

We slapen een klein beetje uit. Voor vandaag hebben we eigenlijk niet op het programma staan.
We hadden van de week gezien dat je voor relatief weinig geld met een helikopter mee kon. Louis en Thomas wilden dit graag. Dus dat maar gedaan. Maar wat een commercie altijd weer. Je ziet een bedrag staan denk dan oke wil ik wel doen. En dan moet je nog voor alles bij betalen. Maar oke de beide heren gaan 2 minuten de lucht en ze kunnen zeggen we zijn met de helicopter mee geweest. Een ervaring.
Volgende bestemming is het strand. We gaan naar het zelfde strand als gisteravond. Ik had gelezen dat daar veel golven waren. En inderdaad ze waren en sterk en groot. Heerlijk even de zee in geweest. Niet om te zwemmen want jee die stroming is super sterk.
We hadden een foldertje mee genomen voor een krokodillen park met een airboot. Dat park geloven wel maar die airboot lijkt ons wel wat. We gaan die kant op. We hebben geluk we zijn te laat. Maar daardoor word ons de mogelijkheid geboden van een privé tocht. Echt super gaaf om dit mee te maken. Van te voren wordt ons al gezegd de kans dat we krokodillen zullen omdat het te warm is, maar we zien wel een krokodil ook wel omdat onze gids precies wist waar een nestje was.
Het is echt een hele ervaring en ik had het niet willen missen. Inmiddels is het alweer 19.00 uur geweest en we gaan terug naar ons plekje. We douchen eten schrijven weer een stukje in ons dag boek. En gaan ons klaar maken voor World Disney morgen. En inmiddels zijn onze laatst uren in Amerika wel een beetje in gegaan. Moet ik nu nog even niet aan denken.